آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت
آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت

سئو و آموزش سئو در سال 2014

1. استاندارد و ولید بودن کدهای قالب
کدهای قالب به هر زبانی html، php، css و … روز به روز در حالت پیشرفت هستن، از این قالبی که برای سایت خود استفاده می کنید باید کدهای ان ولید باشن ( استاندارد )، برای بررسی این مورد می توانید به لینک w3 مراجعه کنید و کدهای قالب سایتتون رو در اونجا بررسی کنید.
 
ادامه مطلب ...

آیا افت رتبه سایت دلیل بر اسپم پنالتی بودن از طرف گوگل است؟

سوال مهمی که برای بسیاری از مدیران سایتها و وبلاگها مطرح می شود اینست که آیا افت رتبه سایت دلیلی است بر اسپم و پنالتی شدن توسط گوگل؟ اولین نکته ای که هنگام افت بازدید یک سایت و یا کاهش ورودی های گوگل به ذهن وب مسترها می رسد اینست که سایت آنها از طرف گوگل اسپم شده و گوگل سایت آنها را پنالتی کرده است. ولی همیشه اینطور نیست. در این مطلب که جز مطالب آموزش سئوی وبلاگم می باشد به این موضوع  می پردازم.

اخیرا همین سوال از مت کاتز مدیر تیم مبارزه با اسپم گوگل پرسیده شد. پاسخی که مت کاتز به این سوال داد بطور خلاصه در زیر آمده است:

  ادامه مطلب ...

آیا استفاده از کلمات کلیدی در متاتگ مفید است؟

در این مطلب سعی شده است تا چند نکته در رابطه با "استفاده از کلمات کلیدی در متاتگ" عنوان شود:

 - در گذشته مدیران و صاحبان سایت ها و وبلاگ ها فکر می کردند سئو عبارت است از گذاشتن کلمات کلیدی و توضیحات متاتگ در سایت یا وبلاگ شان
 - کمی که گذشت همه متوجه شدند که سئو آنقدرها هم که فکر می کنند ساده نیست. حتی خود سئوکاران
 - در ادامه اغلب این افراد کلمات کلیدی مدنظرشان را در هر جای سایت که می توانستند می گذاشتند! البته بعضی ها مثلا نیز زرنگ بازی درآوردند و با رنگ پس زمینه که معلوم نمی شد این کار را کردند تا کسی متوجه نشود که چکار می کنند!)
 - بعدش متوجه شدند که این کار نتیجه نمی دهد و تصمیم گرفتند از کمپین های فروش لینک استفاده کنند و لشکری از لینک را بسیج کنند تا ارتقا رتبه سایت شان را تسریع ببخشند.
 - اما این هم جواب نداد تا بالاخره یکی از گوگلی ها اعلام کرد که موتور جستجوی گوگل اصلا فیلدی برای نگاهداری کلمات کلیدی صفحات ندارد و به اطلاعات متاتگ توجهی نمی کند. شاید هم یکجورایی می خواست به مدیران سایت هایی که در این باره شورش را در آورده بودند دهن کجی کند! چون گوگل آنقدرها هم بی توجه به این بخش نیست!
 
ادامه مطلب ...

بزرگ ترین اشکال الگوریتم پنگوئن گوگل چیست؟

آیا تا به حال با آدم هایی که برای بالا بردن خود دیگران را خرد می کنند و پائین می کشند برخورد کرده اید؟ بسیاری از انسان های ناتوان از این شیوه برای بالا بردن خود استفاده می کنند و سعی می کنند طرف مقابل را خرد کنند تا جایگاه خود را بالا ببرند. اما این موضوع چه ارتباطی با گوگل پنگوئن دارد؟

بسیاری از افرادی که در زمینه سئو فعالیت می کنند سعی در ایجاد کمپین های لینک برای ارتقاء رتبه سایت داشتند، اکنون با آمدن الگوریتم پنگوئن گوگل کسب و کار آنها لطمه شدیدی خورده و نه تنها دیگر نمی توانند کاری برای مشتریان شان انجام دهند بلکه ایجاد لینک توسط آنها باعث اسپم شدن سایت مشتری خواهد شد و کمپین های آنها نتایج برعکسی خواهد داشت.
 
ادامه مطلب ...