آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت
آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت

صفحه 404 چیست و چرا طراحی می ‏شود؟

تغییر در ماهیت وب نهفته است و کاربران به آن عادت کرده ‏اند. یعنی انتظار داریم ظاهر و ساختار سایت‏ ها تغییر کند، مطلب جدیدی در سایتی قرار گیرد، آدرس صفحه ‏ای عوض شود و یا به طور کلی مطلبی از روی سایتی حذف شود. پاره‏ای از لینک ‏ها نیز از همان ابتدا به طور اشتباه سهوا یا عمدا توسط تولید کنندگان محتوا، تعریف می‏ شوند.

هر چند کاربران با "صفحه مورد نظر پیدا نشد" یا "Page not found" آشنا هستند اما از دید مدیر سایت باید تمهیداتی اندیشیده شود تا دسترسی به مطالبی که آدرس آنها تغییر یافته است برای کاربران هم‏چنان مقدور باشد.

 

ادامه مطلب ...

معرفی سایت به موتورهای جستجو

موتور جستجو متن را می‌خواند و لینک را دنبال می‌کند. بنابراین موتور جستجو می‌تواند سایت شما را بیابد به شرط آن‏که راهی برای ورود اسپایدر آن به سایت‌تان فراهم کرده باشید. اگر موتور جستجو بتواند لینکی به سایت شما بیابد، پروسه معرفی سایت شما به آن انجام شده است. هرچه راه‌های بیشتری به سایت شما موجود باشد، اسپایدر زودتر به آن راه می‌یابد. اما این تنها ابتدای راه است.


در حقیقت شما می‌خواهید موتور جستجو زودتر و بیش‏تر به سایت شما مراجعه کند و تعداد صفحات بیش‏تری از آن را بخواند تا همواره آخرین اطلاعات سایت در بایگانی موتور جستجو باشد. به طور ساده می‌خواهم بگویم که یک بار خواندن اطلاعات کافی نیست بلکه موتور جستجو باید بارها و بارها به سایت شما مراجعه کند.

  ادامه مطلب ...