آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت
آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت

تغییرات در سیستم رتبه بندی گوگل

گوگل با هدف بالا بردن کیفیت نتایج جستجو، در ماه های اخیر تغییراتی در سیستم رتبه بندی خود ایجاد کرده است. کماکان رتبه سایت ها به محتوای آنها و پیوندهایی که می گیرد مرتبط است اما به نظر می رسد توجه به انتشار محتوای جدید در سایت بیشتر شده است.


بنابراین به مدیران سایت ها توصیه می شود راهکارهایی برای بروزرسانی منظم سایت خود بیابند. تلاش شود مطالب عادی و طبیعی نوشته شود و از تکرار بیش از حد کلمات کلیدی پرهیز نمایند. سبک و سیاقی در نوشته های خود داشته باشند که متن آنها را از سایر سایت ها متمایز کند. همچنین توصیه می شود از سایت خود کاربران را به سایت های دیگر ارجاع دهند و با باز انتشار خلاصه متن های خود در شبکه های اجتماعی، مخاطبانی در این شبکه ها برای خود دست و پا کنند و لینک بگیرند.

بر باد دادن اعتبار سایت با چند کلیک

گوگل هر روز حدود 6000 سایت را در فهرست سیاه خود قرار می دهد. نگران شدید؟ برای بر باد دادن اعتبار سایت خود که ممکن است ماه ها زمان برای کسب آن سپری شده باشد کافیست روش های نامناسب زیر بر سایت شما اعمال گردد:


صفحات راهرو: صفحاتی که مخصوصا برای کسب رتبه بالا طراحی می شوند و نه برای کمک به کاربران. این صفحات متناسب با هر موتور جستجو ساخته می شوند. در ساخت این صفحات تلاش می شود تا وزن پارامترهای موثر در افزایش رتبه در بهترین حالت باشد و از همه پارامترها استفاده می شود.

  ادامه مطلب ...

اهمیت محتوا و ساختار سایت در سئو

سئو به طور کلی به دو دسته اقدامات تقسیم می گردد: کارهای داخل سایت و کارهای خارج از سایت


اغلب افراد دخیل در سئو فعالیت خود را بر کارهای خارج از سایت و گرفتن لینک متمرکز می کنند و از اهمیت کارهایی که باید روی خود سایت انجام شود غافل می مانند. کارهایی که روی سایت انجام می شود در نهایت چیزی است که کاربر را مجاب به انجام کاری می کند. از دید مدیران سایت ها این فاکتور بسیار مهم است.

 

ادامه مطلب ...