آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت
آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت

تاثیر مطالب طولانی بر رنک سایت

گوگل یک موتور جستجو است که بیشتر از همه به دنبال محتوای مطلب است. حالا که گوگل بیشتر از همه به دنبال محتوا است پس چرا مدیران سایت مطالب متنوع و طولانی ننویسند؟ خوب این خودش یک مزیت می شود.

اگر شما سعی کنید که مطالبی با محتوای طولانی و متنوع و به نوعی که کاربران را جذب کند بنویسید؛ قطعا مطالب تان به اشتراک گذاشته می شود. در مورد این نکته ی سئو اصلا شک نکنید. گوگل بررسی عمقی مطالب را شروع کرده است. این بررسی عمقی یعنی چی؟ این امکان بیشتر برای مقاله ها به کار می رود تا گوگل تشخیص بدهد که محتوای مقاله آیا مرتبط با موضوع بحث است یا نه. پس:
سعی کنید مطالبی بنویسید که با عنوان مطلب همخوانی داشته باشد.
سعی کنید از کپی مطالب دست بردارید چرا که ممکن است که در سال های آینده گوگل آنقدر پیشرفته شود که تمامی سایت های کپ کننده را شناسایی و به لیست سیاهش بفرستد و آن موقع است که شما کاسه ی چه کنم چه کنم دست تان می گیرید.

پس مطالب طولانی رنک بهتری بدست می آورند.
خب شما باید سعی کنید مطالب طولانی که می نویسید مرتبط باشد نه این که همینطوری من درآوردی بنویسید.
اگه می خواهید مطالب تان طولانی شود سعی کنید که بعد از اتمام محتوا هر کدام از کلمه های مهم در محتوا را پیدا کرده و در مورد آن ها نیز توضیح دهید.
مطالب را برای کاربران بنویسید نه برای گوگل. چون گوگل اصلا خوشش نمی آید. اگر توجه گوگل را جلب کنید آنوقت ارتقا رتبه سایت تان در گوگل پیشرفت چشمگیری خواهد داشت.

سئو جوملا در بروزرسانی سایت جوملایی

مواردی که در بروزرسانی سایت جوملایی توجه نمی شود و باعث پسرفت سئو جوملا می شود

شاید خیلی از وب سایت ها در مرور زمان قالب های خودشان را عوض بکنند یا یک تغییرات عمده در جوملای خودشان بدهند ولی متاسفانه مواردی را فراموش می کنند که منجر به سئو منفی در جوملا می شود و هم رابطه کاربری را کامل از بین می برد.

در این مقاله به مباحثی که در بروزرسانی جوملا باعث پس رفت می شود اشاره می کنیم. در این مقاله به مواردی که در وب سایت ها پیاده سازی نمی شود و اگر پیاده سازی شود باعث پیشرفت می شود نیز اشاره می گردد که مطمئنا در قالب ها و برنامه نویسی وب سایت شما اضافه شود سود زیادی برای جذب ترافیک دارد.
 
ادامه مطلب ...

اهمیت خبرنامه در جذب ترافیک و سئو

خبرنامه سئو: شاید شما هم هر صبح که بیدار می شوید یک ایمیل مهم شده از google feedburner در ایمیل خودتان ببینید که گزاره ای از مطالب یک وب سایت هست که اول لیست می گردد و بعد از هر کدام خلاصه از مطلب قرار می گیرد. و بعد از مطالعه اگر بدرد شما بخورد مطمئنا روی آن کلیک می کنید و به سایت سازنده مطالب و منتشر کننده می روید پس همین لحظه شما یک لینک مناسب به وب سایت برگشت دادید و یک ترافیک جذاب به وب سایت اضافه کردید.
خوب حال فکر کنید در فیدخوان گوگل نیز تمام مطالب شما لیست شده است و در جستجوها نیز نمایان و این فیدها هم در شبکه های اجتماعی به وسیله شما و دیگر موارد در روز انتشار پیدا می کند و هزاران ترافیک جذاب به وب سایت هدایت می کند به همین سادگی. خبرنامه به صورت خودکار در موقعی که مطالب ارسال می شود برای کاربر نیز ایمیل می گردد.
 
ادامه مطلب ...

سئو و بهینه سازی گوگل در جوملا

مشکلات بزرگی در پیش روی خیلی از وب مستر هایی می باشد که تازه با جوملا شروع می کنند (یا با هر سیستم مدیریت محتوای دیگر) این مشکل تنظیم نبودن یا شروع نادرست در برسی سئو سایت یا اعملا کردن سئو در وب سایت می باشد. در این مقاله سعی داریم چند مرحله اولیه برای هر وب سایت ضروری هست مخصوصا در جوملا را بیان کنیم تا شما عزیزانی که تازه وارد این برهه از بهینه سازی شدید بتوانیم بهترین تصمیم را بگیرید.
 
ادامه مطلب ...