آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت
آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت

لذت بردن از پشت سر گذاشتن رقبا بوسیله خدمات سئو

اگر دغدغه ترافیک سایت دارید و یا دوست دارید سایت تان را در صفحه اول موتورهای جستجو ببینید و خیل عظیمی از کاربران را به سایتتان رهنمون کنید، شما بی شک نیازمند خدمات سئو و بالا بردن رتبه سایت در گوگل هستید. 

این کار را می توانید به حرفه ای ها بسپارید و همانطور که به صندلی تان تکیه داده اید، پشت سر گذاشتن رقبا را به تماشا بنشینید.

اگر هم توانش را در خودتان می بینید، می توانید به کمک ابزارهای مختلف از وضعیت سایت خود باخبر شوید. البته به خاطر داشته باشید که باخبر شدن تنها قدم اول راه است... از جمله ابزارهایی که می تواند گزارشی از وضعیت سایت و ایرادها را در اختیارتان قرار دهد، سایت معرفی شده زیر است که به بررسی و تحلیل سئو سایت می پردازد.

www.woorank.com

توسط این سایت می توانید هفته ای یکبار وضعیت سایت خود را بررسی کنید و با خرید اکانت آن، امکان بررسی به صورت نامحدود در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آشنایی با نبایدهای سئو

اکثر طراحان وب تلاش بسیاری در فراگیری راه های افزایش رتبه گوگل و الکسا دارند و سعی می کنند راه هایی را بیاموزند که به ما کمک می کند وب سایت خود را آماده ورود روبات های ذخیره کننده موتورهای جست و جو کنیم تا مبادا بخشی از سایت مان از نظر آنها مخفی بماند و در جست و جوها خودش را نشان ندهید، اما کمتر کسی را می بینیم که به فکر نبایدها در SEO باشد. کارهایی که ما نباید انجام دهیم تا سایت ما مورد پسند موتورهای جست و جو و حتی کاربران ما واقع شود.

آیا شما روش خاصی برای نمایش لینک های مطالب تان در وبسایت دارید برای مثال تبدیل اتوماتیک آنها به تصویر؟

آیا منوی اصلی سایت شما توسط فلش، جاوا و یا جاوااسکریپت لود می شود؟
آیا طراحی سایت شما بطور کامل با فلش یا فایل های گرافیکی و بدون متن انجام شده است؟
ادامه مطلب ...