آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت
آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت

روش های صحیح تگ گذاری یا انتخاب تگ در سئو

در این مقاله به روش مناسب تگ گذاری سئو می پردازیم. اینکه در تگ گذاری باید چه اصولی را رعایت کنیم و تعداد تگ های هر مطلب چه مقدار باشد؟

هدف از تگ گذاری این است که تمام موضوعات مرتبط با یک موجودیت خاص در وب سایت نمایش داده شود. لذا تگ ها باید به گونه ای انتخاب شوند که ارتباط درستی بین مطالب مختلف ایجاد کنند و حالت عمومی داشته باشند. از طرف دیگر انتخاب تگ های مناسب و پرطرفدار می تواند به افزایش ورودی سایت شما از گوگل کمک کند، به شرطی که مطالب مرتبط با همان تگ را به مقدار کافی در سایت خود ایجاد کرده باشید.
  
مثلا در وب سایت های اطلاع رسانی مطالب مختلفی منتشر می شود که بر اساس گروه خبری طبقه بندی می شوند. به عنوان مثال ممکن است در گروه گردشگری، مطلب آموزشی در مورد سفر تولید شود که به ارتباط تگ گذاری و سفر بپردازد. شخصی که مطلب را می خواند علاقه مند به موضوع تگ می شود و دوست دارد که اطلاعات بیشتری در مورد تگ سفر داشته باشد، به همین خاطر دوست دارد مطالب مختلف در مورد تگ را در این سایت مشاهده کند.

عنوان گذاری مناسب برای مطلب، توضیحات مرتبط با موضوع تگ و انتخاب خود تگ اهمیت زیادی دارند و می توانند به بهبود رتبه تگ کمک کنند. دقت در انتخاب کلمات کلیدی پرطرفدار که به عنوان تگ استفاده می شوند نیز کمک زیادی به سئو سایت خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد