آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت
آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت

سئو جوملا در بروزرسانی سایت جوملایی

مواردی که در بروزرسانی سایت جوملایی توجه نمی شود و باعث پسرفت سئو جوملا می شود

شاید خیلی از وب سایت ها در مرور زمان قالب های خودشان را عوض بکنند یا یک تغییرات عمده در جوملای خودشان بدهند ولی متاسفانه مواردی را فراموش می کنند که منجر به سئو منفی در جوملا می شود و هم رابطه کاربری را کامل از بین می برد.

در این مقاله به مباحثی که در بروزرسانی جوملا باعث پس رفت می شود اشاره می کنیم. در این مقاله به مواردی که در وب سایت ها پیاده سازی نمی شود و اگر پیاده سازی شود باعث پیشرفت می شود نیز اشاره می گردد که مطمئنا در قالب ها و برنامه نویسی وب سایت شما اضافه شود سود زیادی برای جذب ترافیک دارد.
  
تغییرات هسته جوملا و سئو منفی
شاید براساس بروزرسانی که خود جوملا می دهد یا بروزرسانی که شما بصورت دستی انجام می دهید باعث شود لینک های شکسته در وب سایت ایجاد گردد که یکی از خطرناک ترین مشکلات در وب سایت ها می باشد.

نابود کردن منوهای وب سایت جوملا و پسرفت سئو
خیلی پیش می آید با بروزرسانی وب سایت و طراحی مجدد قالب جوملا منوها از اول ساخته می شوند تا نیازهای جدید را برآورده سازند یا موقعیت منو کاملا از بین می رود که در این پروسه باید با یک حرکت ساده می توانید از تمام این مشکلات و تغییر لینک ها به واسطه از بین بردن منو بزنید.
 - منوهای فعلی و ماژول نمایش آن منو را در یک موقعیتی که اصلا تعریف نشده مثلا seocommunity فعال کنید.
 - به مدیریت منو بروید و یک گروهی منو جدید بسازید و ماژول آن را در هر محیطی که می خواهید فعال کنید.
به همین سادگی لینک های قبلی شما از بین نمی رود و مشکلی برای شما پیش نمی آید.

حذف کردن کردن مکان من در سایت کجاست که باعث پسرفت سئو جوملا می شود
(مکان من در سایت) بعد از طراحی یا در طراحی های جدید مطمئنا در بیشتر موارد فراموش می شود که حتما در طراحی جدید برای آن جایگاه مناسبی را فراهم کنید.

از بین بردن لینک های با ارزش که در سایت لینک شما می باشد
شاید به این موضوع توجه کردید بعد از مدتی که سایت شما عمری می کند وقتی اسم سایت خودتان را جستجو می کنید لینک هایی که پرترافیک می باشد در زیر اسم سایت شما لیست می شود ولی وقتی طراحی جدید می شود متاسفانه اون تصاویری که برایش قرار می دادید را از بین می برید و به همین سادگی ارزش آن لینک ها از بین می رود و ترافیک آن ها کم خواهد شد.

در طراحی های جدید خودتان سعی کنید رابط کاربری را رعایت کنید و به نماتی که همیشه کاریران نیاز به آن داشتند با سریع ترین سرعت به آن برسند را در جایگاه مناسب قرار بدهید همین موارد باعث این می شود که کاربران ثابت وب سایت شما لینک های شما را مورد بازدید قرار ندهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد