آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت
آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت

پیج رنک چیست و چه فایده ای دارد؟

Page rank در لغت به معنی رتبه صفحه و در وب هم به همین معنی یعنی رتبه یک صفحه یا وبلاگ و یا سایت در جستجوگرها. راستی تا به حال به این فکر کردید که وقتی در یک سایت جستجوگر مثل گوگل به دنبال مطلبی می گردید، گوگل تمامی صفحاتی رو که در اون کلمه مورد نظر شما هست رو لیست می کنه؟


خوب تا اینجا چیز قابل توجهی وجود نداره ولی نکته در اینجاست که گوگل بعضی از سایت ها رو بالاتر و بعضی رو پایین تر از بقیه نشون می ده. و این زمانی ارزش خودش رو پیدا می کنه که شما سایت و یا وبلاگ داشته باشید چون این مطلب خیلی مهم که وقتی مخاطب شما در گوگل دنبال مطلبی می گرده که شما تو وبت داری گوگل شما را توی صفحه اول نشون بده یا n ام. و فاصله صفحه 1 تا n ام فاصله زمین تا آسمونه. و اینکه شما تو صفحه اول باشید یا آخر در واقع همون است. Page rank شماست که این رو مشخص می کند.

بهبود کاربری و بهینه سازی فروشگاه اینترنتی

در یک تعریف ساده، تجربه کاربری را می توان کلیه تجربیاتی دانست که یک کاربر در نتیجه کارکردن و گشت و گذار در فروشگاه شما کسب می کند. این تجربه شامل همه جنبه های دیداری، شنیداری، زیبایی شناختی، قابلیت استفاده (Usability)، تجاری و حتی تجربیات پس از خرید خواهد بود. تجربه کاربری یا تجربه مشتری بیانگر و تعیین کننده «حس»، «طرز تفکر» و «عملکرد» او خواهد بود.


بهینه سازی و بهبود تجربه کاربری و بهینه سازی فروشگاه را نمی توان به عنوان یک علم خاص تعریف کرد و به انجام رساند. این کار ترکیبی از علم و هنر است. یک فرمول ثابت که توسط فردی ارایه شده باشد نمی تواند برای بهبود تجربه کاربری کلیه وب سایت ها و فروشگاه ها صادق باشد و کاملا به جایگاهی که در گوشه ای از بازار (Niche Market) به خود اختصاص داده اید بستگی دارد و همچنین به هدفی که در بازاریابی دنبال می کنید.

 

ادامه مطلب ...

کار با لینک ها در اینترنت

وقتی شما به لینکی بر می خورید (مقصود همان کلمات یا عباراتی است که عموما آبی رنگ هستند و کرزر با رفتن بر روی آنها، به دست تبدیل می شود) می توانید آن را در همان پنجره باز کنید و یا اینکه آن را در پنجره جدیدی باز کنید. بهتر است همیشه لینک ها را در پنجره جدید باز کنید، برای این کار به جای اینکه به راحتی روی لینک رفته کلیک چپ کنید، روی لینک بروید و سپس کلیک راست کنید، بعد از آن روی open in a new tab بروید و در مرحله آخر کلیک راست را رها کنید.
 
ادامه مطلب ...