آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت
آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت

اعتراف گوگل به اهمیت لینک ها در سیستم رتبه بندی خود

Matt Cutts, a Google developer, said that "thematic incoming links from authority sites carry more weight than on-page optimization." Wow! That's something I've suspected for some time, especially after watching the Nigritude Ultramarine contest rife with wiki blasting, but to have Google say it is certainly reason to start beefing up on your inbound links.


اصل مقاله

چرا جستجو و ارزیابی اطلاعات مهم است؟

ما در دوره ای زندگی می کنیم که عصر اطلاعات نامیده شده است. عصری که در آن اینترنت بزرگ ترین منبع اطلاعاتی است و اطلاعات آن با نرخ سرسام آوری رشد می یابد. در این دوره، کاربران اینترنت (گرسنگان اطلاعات)، کمبود وقت دارند و عجول هستند. آن ها همواره جستجو می کنند اما با این حال بسیاری از آن ها نمی توانند به آنچه که می خواهند، دست یابند! دلیل آن چه می تواند باشد؟


دستیابی به اطلاعات آن هم اطلاعات موثق و قابل استناد، به دلیل آنکه هر کس توانایی انتشار اطلاعات در اینترنت را دارد، هر روز سخت تر و سخت تر نیز می شود. اگر کاربران وب، اصول حرفه ای جستجوی اطلاعات و سپس ارزیابی آن را بدانند، مطمئنا تاثیر بسزایی در کاهش میزان جستجوهای ناموفق و به تبع آن کاهش هزینه ها و اتلاف وقت خواهد داشت.


شما چقدر حرفه ای هستید؟

افزایش محبوبیت موتورهای جستجوگر در سال 2003

گوگل و Gmail
گوگل ارایه سرویس پست الکترونیک خود را با کاربران فعلی بلاگر، آغاز کرد. http://www.blogger.com/gmail.pyra


افزایش محبوبیت موتورهای جستجوگر د رسال 2003

لینک مقاله

  ادامه مطلب ...

امنیت در کلمه عبور

آیا رمز عبور شما از حفاظت لازم برخوردار است؟ وارد کردن همیشگی اسم کاربر و رمز عبور، روندی ناخوشایند و کسل کننده است. چه بخواهید ایمیل خود را چک کنید، چه بخواهید از وضعیت حساب بانکی خود مطلع شوید. اغلب کاربران کامپیوتر، به طور معمول از رمزهای عبور ساده و آسان استفاده می کنند. اما دقت داشته باشید که این سهل انگاری در انتخاب رمز عبور، عواقب خطرناکی به دنبال خواهد داشت. رمزهای عبور آسان و معمولی در ظرف چند ثانیه لو خواهند رفت و اطلاعات شخصی مانند شماره حساب بانکی و شماره کارت اعتباری شما به راحتی در معرض دید هکرها قرار خواهند گرفت.

 

ادامه مطلب ...

خدمات هاستینگ | میزبانی سایت | میزبانی وب

با خدمات میزبانی وب، پرشیاتیم میزبانی سایت شما بر روی سرورهای پرقدرت مدیا تمپل انجام می ‏شود. شبکه ‏ای از هزاران سرور که میزبانی سایت‏ های بسیاری را بر عهده دارند. شما هیچ‏گاه نگران لود نشدن و یا کندی سایت خود نخواهید بود. سایت شما می ‏تواند هر میزان بار و ترافیک سایت را به خوبی پشتیبانی نماید.
 
ادامه مطلب ...

طراحی سایت | طراحی وب سایت

طراحی وب سایت چیزی بیش از خلق گرافیک زیبا و چشم‏گیر است. سایت موفق در عین سادگی می‏ تواند به سرعت با کاربران تازه و قدیمی ارتباط برقرار کند. از آن‏جا که تکنولوژی‏ ها و ذائقه کابران وب در حال تغییر است، طراح سایت حرفه ‏ای علاوه بر این موارد باید نوع کسب و کار مشتری را نیز مد نظر داشته باشد.

طراحی سایت توسط تیم پرشیاتیم با توجه به اهداف و نیازهای مشتری و متناسب با بودجه و نوع کسب و کار وی انجام می ‏شود. ابتدا با انجام مشاوره ‏های لازم نیازهای فعلی و آتی وی شناسایی می‏ گردد. سپس بر اساس آن انتخاب بستر تکنولوژیک مورد نیاز، تدوین ساختار سایت و طراحی گرافیک مناسب انجام می‏ شود. تعرفه و قیمت طراحی وب سایت، مناسب است.

  ادامه مطلب ...