آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت
آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت

عوامل موثر در رنک گوگل

در این نوشته عواملی که گوگل در زمان رتبه دهی با سایت های اینترنتی به آنها توجه می کند را مرور می کنیم. شما نیز اگر هر کدام از این عوامل را برای وب سایت خود مدنظر قرار داده و بهبود ببخشید کمک بزرگی به ارتقا رتبه سایت خود کرده اید.

تجربه ثابت کرده است که گوگل 2 مدل برای رنکینگ دارد: Onpage ، Offpage
 
ادامه مطلب ...

عوامل موثر در زمان بارگذاری (لود شدن) وب سایت

آیا می دانید سرعت بارگذاری وب سایت شما به چه عواملی بستگی دارد؟


خیلی وقت ها شده که کاربران از افت سرعت لود سایتشون گله دارند. فارغ از اینکه یه زمان هایی سرور کیفیتش افت می کنه، اما خیلی وقت ها سرور واقعا مشکل نداره، همه چیز نرمال و طبیعی هست. اما کاربر همچنان مشکل داره، متاسفانه خیلی از کاربر ها فکر می کنند سرعت لود سایتشون فقط به سرور بستگی داره که این یه تصور اشتباه هست.

کیفیت سرور فقط 20 تا 30 درصد قضیه هست، اما موارد دیگه ایی هستند که در کنار هم باعث بهبود یا کندی لود سایت می شوند.

موارد موثر بر افزایش و یا کاهش سرعت لود سایت:

ادامه مطلب ...

دلایل ترک سایت شما توسط بازدیدکنندگان وب سایت شما

کاربران به چه دلیل سایت شما را ترک می کنند؟
بدون شک صاحبان وب سایت ها تمام تلاش خود را می کنند تا بازدید کننده بیشتری را به سایت خود جذب نمایند. ممکن است برای سایت خود تبلیغ کنند یا به انجام امور دیگری بپردازند. اما نکته مهمی که بسیاری از مدیران از آن غافل می شوند توجه به برخی از ویژگی های داخلی خود سایت است. اگر این ویژگی ها به درستی تعریف نشده باشند ممکن است عاملی برای از دست رفتن بازدیدکنندگان باشند. در مطلبی که لینک آن در زیر آمده است به این عوامل اشاره شده است.

برای دیدن مطلب مد نظر اینجا کلیک کنید. این مطلب از سری مطالب آموزش سئو در سایت منتشر شده است.
منبع: گویا آی تی

گوگل چگونه کپی رایت را تشخیص می دهد؟

گوگل و کپی رایت: حق تکثیر در ایران مربوط می‌شود به قانون ثبت علائم تجاری که در سال 1304 تصویب شد و در سال 1348 قانون حمایت حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان به عنوان بدنه اصلی حق تکثیر در ایران تصویب شد ولی هیچوقت به درستی اجرا نشد. چیزی به نام حق (حق نشر بین‌المللی) که به صورت خودکار نوشته‌های نویسندگان را در سراسر جهان محافظت کند وجود ندارد. محافظت در مقابل استفاده در هر کشوری به قوانین ملی آن کشور بستگی دارد.

با این وجود بیشتر کشورها برای آثار خارجی تحت شرایط خاص، محافظت‌هایی فراهم می‌کنند که تا حد زیادی به وسیله معاهدات و کنوانسیون‌های بین‌المللی حق نشر ساده شده است. دو کنوانسیون مهم در این زمینه وجود دارند، یکی کنوانسیون برن برای حمایت از آثار ادبی و هنری و دیگری کنوانسیون جهانی حق نشر. با این همه، کشورهایی وجود دارند که برای کارهای خارجی، محافظت حق نشر کمی ارائه می‌دهند و یا اصلا ارائه نمی‌دهند.
 
ادامه مطلب ...