آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت
آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت

اهمیت خبرنامه در جذب ترافیک و سئو

خبرنامه سئو: شاید شما هم هر صبح که بیدار می شوید یک ایمیل مهم شده از google feedburner در ایمیل خودتان ببینید که گزاره ای از مطالب یک وب سایت هست که اول لیست می گردد و بعد از هر کدام خلاصه از مطلب قرار می گیرد. و بعد از مطالعه اگر بدرد شما بخورد مطمئنا روی آن کلیک می کنید و به سایت سازنده مطالب و منتشر کننده می روید پس همین لحظه شما یک لینک مناسب به وب سایت برگشت دادید و یک ترافیک جذاب به وب سایت اضافه کردید.
خوب حال فکر کنید در فیدخوان گوگل نیز تمام مطالب شما لیست شده است و در جستجوها نیز نمایان و این فیدها هم در شبکه های اجتماعی به وسیله شما و دیگر موارد در روز انتشار پیدا می کند و هزاران ترافیک جذاب به وب سایت هدایت می کند به همین سادگی. خبرنامه به صورت خودکار در موقعی که مطالب ارسال می شود برای کاربر نیز ایمیل می گردد.
  
نوع دیگر از خبرنامه نیز به صورت دستی می باشد که مدیران هر چند روز یا چند ماه یک ایمیل html بسیار زیبایی را آماده می کنند و برای کاربر می فرستند به همین سادگی و این ایمیل در پروسه تعداد زیادی از افراد ارسال می گردد و ترافیک بسیار زیادی را به سایت هدایت می کند.

چه روندی باعث ثبت بهتر مطالب بعد از خبرنامه می شود؟
خیلی ساده هست وقتی شما یک مطالب را به فیدخوان و همینطور آن خبرنامه و تصاویر را به گوگل پلاس معرفی کنید و با لینک های دامنه خودتان ارسال کنید به سرعت ثبت مطالب شما و ارتقا ترافیک سایت نیز کمک میکند.

در خبرنامه ارسال از وب سایت چه چیز هایی نیاز هست
باید خبرنامه از توضیحات کوتاه برای هر بخش تصاویر کنار هم و زیبا بخش بندی های مناسب تشکیل شده باشد تا کاربر خسته نشود و در اولین دید سریع مشخصات نمایش داده شود چون ایمیل خیلی سریع باز و بسته می شود و کار اگر ببند بدردش نمی خورد در اولین دید می بندد.

جذب کاربران به خبرنامه
سعی کنید با تبلیغات بسیار گسترده در وب سایت و همینطور ارائه کدهای تخفیف می توانید افراد را جذب خبرنامه بکنید و به ترافیک وب سایت خودتان اضافه نمایید.

نکته و جمع بندی: ارسال خبرنامه هایی که جذاب هست و خبرنامه های روزانه ارسال مطالب باعث می شود رنکینگ وب سایت شما در جذب کاربر فعال بالا برود و تبلیغات های ایمیل مارکتینگ زیاد باعث می شود که روند جذب افراد جدید بالا برود که هر دو پارامتر باید در وب سایت شما پیاده سازی گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد