آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت
آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت

افت رتبه در گوگل، چه معنایی دارد؟

در کمتر از یک ماه اخیر، رتبه سایت‌های بسیاری به دلیل تغییرات در الگوریتم گوگل به یکباره افت کرد.

ماجرا از این قرار است که: تغییراتی در الگوریتم جدید گوگل که “کبوتر” نام داده شد با تمرکز بر ارائه نتایج محلی دقیق و مرتبط روی داده است. اگر این افت رتبه شامل سایت شما نیز شده است، حضور در سایت‌های فارسی که حوزه فعالیت آنها داخل کشور است را بررسی کنید، آیا لینک‌ها از این سایت‌ها کم یا حذف شده است؟ سایت‌هایی بیشتر متضرر شده‌اند که به چند سایت مشخص دیگر در لینک‌ها وابسته بوده‌اند.
  
پارامترهای قدیمی کسب رتبه چون عنوان صفحات، کلمات مترادف، اعتبار سایت و… را بررسی کنید، وضعیت رقبا نسبت به شما چگونه شده است؟
در گوگل پلاس حضور داشته باشید و مخاطب ایرانی جذب کنید.
همچنین آدرس و شماره شرکت/سایت را در آن قرار دهید و از دیگران بخواهید سایت شما را ارزیابی کنند.

تغییر جدید گوگل، چون تغییرات گذشته، سایت‌ها را جریمه نمی‌کند و تنها نوع رفتار گوگل با سایت‌های محلی را آپدیت کرده است.

منبع: اینجا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد