آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت
آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت

آیا استفاده از کلمات کلیدی در متاتگ مفید است؟

در این مطلب سعی شده است تا چند نکته در رابطه با "استفاده از کلمات کلیدی در متاتگ" عنوان شود:

 - در گذشته مدیران و صاحبان سایت ها و وبلاگ ها فکر می کردند سئو عبارت است از گذاشتن کلمات کلیدی و توضیحات متاتگ در سایت یا وبلاگ شان
 - کمی که گذشت همه متوجه شدند که سئو آنقدرها هم که فکر می کنند ساده نیست. حتی خود سئوکاران
 - در ادامه اغلب این افراد کلمات کلیدی مدنظرشان را در هر جای سایت که می توانستند می گذاشتند! البته بعضی ها مثلا نیز زرنگ بازی درآوردند و با رنگ پس زمینه که معلوم نمی شد این کار را کردند تا کسی متوجه نشود که چکار می کنند!)
 - بعدش متوجه شدند که این کار نتیجه نمی دهد و تصمیم گرفتند از کمپین های فروش لینک استفاده کنند و لشکری از لینک را بسیج کنند تا ارتقا رتبه سایت شان را تسریع ببخشند.
 - اما این هم جواب نداد تا بالاخره یکی از گوگلی ها اعلام کرد که موتور جستجوی گوگل اصلا فیلدی برای نگاهداری کلمات کلیدی صفحات ندارد و به اطلاعات متاتگ توجهی نمی کند. شاید هم یکجورایی می خواست به مدیران سایت هایی که در این باره شورش را در آورده بودند دهن کجی کند! چون گوگل آنقدرها هم بی توجه به این بخش نیست!
  
قرار دادن کلمات کلیدی در متاتگ صفحات خوب است یا نه؟ تکلیف ما چیست آقاجان!
عصبانی نشوید لطفا! اکنون خدمت تان عرض می کنم! بله بله بله ... قرار دادن شان بهتر از بی توجهی و رد شدن به سادگی از کنارشان است. به چهار دلیل پائین جواب سوال بالا مثبت است:
 - اول: ما نباید به کلی به فکر گوگل باشیم، زیرا موتورهای جستجوی دیگری هم هستند که می توانند به ما توجه کرده و بازدیدهای زیادی برای سایتمان به ارمغان بیاورند و در بالا بردن رتبه سایت مان نقش داشته باشند.
 - دوم: یادمان نرود که مخاطب اصلی مان کاربران واقعی هستند و باید محتوای ما برای آنها هم بهینه شود و طوری باشد وقتی فردی به وب سایتمان مراجعه می کند دست پر و خرسند از آن خارج شود. گاهی به گوگل هم بگویید: برو بینیم بابا!
 - سوم: چه بخواهیم چه نخواهیم متاتگ ها نیز جزیی از صفحات وب سایت مان هستند و وجود اطلاعات مفید در این بخش می تواند برای بالا بردن رتبه در گوگل هم مفید باشد. حداقل مطمئنیم که ضرری ندارند.
 - چهارم: اطلاعات متاتگ می تواند در بخش های دیگری نیز مورد استفاده باشد که قطعا برای سایت مفید هست.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد سعید 2 فروردین 1393 ساعت 22:10

ممنون جالب بود
بعضی سایتا واقعا بی وجدانن مطلبی که اصلا ربطی به کار ما نداره رو به زور میارن جلوی چشمون ( در جستجوی گوگل )
مهم وجدانه نه رتبه گوگل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد