آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت
آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت

تاثیر مطالب طولانی بر رنک سایت

گوگل یک موتور جستجو است که بیشتر از همه به دنبال محتوای مطلب است. حالا که گوگل بیشتر از همه به دنبال محتوا است پس چرا مدیران سایت مطالب متنوع و طولانی ننویسند؟ خوب این خودش یک مزیت می شود.

اگر شما سعی کنید که مطالبی با محتوای طولانی و متنوع و به نوعی که کاربران را جذب کند بنویسید؛ قطعا مطالب تان به اشتراک گذاشته می شود. در مورد این نکته ی سئو اصلا شک نکنید. گوگل بررسی عمقی مطالب را شروع کرده است. این بررسی عمقی یعنی چی؟ این امکان بیشتر برای مقاله ها به کار می رود تا گوگل تشخیص بدهد که محتوای مقاله آیا مرتبط با موضوع بحث است یا نه. پس:
سعی کنید مطالبی بنویسید که با عنوان مطلب همخوانی داشته باشد.
سعی کنید از کپی مطالب دست بردارید چرا که ممکن است که در سال های آینده گوگل آنقدر پیشرفته شود که تمامی سایت های کپ کننده را شناسایی و به لیست سیاهش بفرستد و آن موقع است که شما کاسه ی چه کنم چه کنم دست تان می گیرید.

پس مطالب طولانی رنک بهتری بدست می آورند.
خب شما باید سعی کنید مطالب طولانی که می نویسید مرتبط باشد نه این که همینطوری من درآوردی بنویسید.
اگه می خواهید مطالب تان طولانی شود سعی کنید که بعد از اتمام محتوا هر کدام از کلمه های مهم در محتوا را پیدا کرده و در مورد آن ها نیز توضیح دهید.
مطالب را برای کاربران بنویسید نه برای گوگل. چون گوگل اصلا خوشش نمی آید. اگر توجه گوگل را جلب کنید آنوقت ارتقا رتبه سایت تان در گوگل پیشرفت چشمگیری خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد