آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت
آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی گوگل در جوملا

مشکلات بزرگی در پیش روی خیلی از وب مستر هایی می باشد که تازه با جوملا شروع می کنند (یا با هر سیستم مدیریت محتوای دیگر) این مشکل تنظیم نبودن یا شروع نادرست در برسی سئو سایت یا اعملا کردن سئو در وب سایت می باشد. در این مقاله سعی داریم چند مرحله اولیه برای هر وب سایت ضروری هست مخصوصا در جوملا را بیان کنیم تا شما عزیزانی که تازه وارد این برهه از بهینه سازی شدید بتوانیم بهترین تصمیم را بگیرید.
  
سئو و بهینه سازی جوملا (با افزونه یا بدون افزونه سئو)
در اولین قدم شما مشخصا باید به فکر این باشید که می خواهید با یک افزونه سئو و بهینه سازی جوملا مثل افزونه sh404sef (آموزشی سئوسازی جوملا با افزونه sh404sef) سئو و بهینه سازی سایت را شروع کنید یا همان تنظیمات اولیه که در تنظیمات پیشفرض جوملا هست.

سئو و بهینه سازی جوملا (معرفی وب سایت به گوگل)
در این بازه شما به واسطه سایت مپ جوملای خودتان شروع به معرفی مطالب وب سایتان به گوگل می کنید بعد از آن دیگر مسئولیت سنگین شما شروع می شود که در کمترین وقت مشکلات وب سایت رو حل کرده و شروع به مطالب دهی بکنید.

سئو و بهینه سازی وب سایت (مشخص کردن آدرس سایت با  www یا بدون www)
شاید این مشکل در خیلی از وب سایت هایی که در روز بررسی می کنید باشد و خیلی ها اصلا به فکر حل این مشکل نیستند. شاید بگیم خیلی از مشکلات اصلی ثبت نادرست و تعداد لینک های کم در گوگل مخصوص وب سایت ها همین موضوع می باشد که وب سایت ما روی WWW ثابت نمی باشد یا بدون WWW این موضوع خیلی ساده با یک دستور در فایلها ای اچ تی اکسز حل می شود و اگر از افزونه های سئو ساز استفاده می کنید مطمعا این گزینه در این وب سایت ها وجود دارد پس همین الان به فکر این موضوع باشید.

سئو و بهینه سازی جوملا (مشخص کردن هدف از جستجو و کلمات کلیدی)
شاید همه مدیران حتی آماتور ترین آن ها دنبال کلمه ها و تک کلمه ها در جستجو ها هستند به صورت مثال (سئو ؛ جوملا) خوب اگر شما در این کلمات فعالیت می کنید قبل از ورود به این پروسه باید مطالب خودتان را هم ممهور به این کلمات کنید بعد از آن رقیبان خودتان را بشناسید و به واسطه سیستم های گوگل و دیگر وب سایت ها شروع به فعالیت کنید.

وب سایت های کمک کننده:
http://ubersuggest.org
http://www.google.com/trends
https://adwords.google.com/KeywordPlanner
https://www.google.com/webmasters/tools/home?hl=en
https://support.google.com/websearch/answer/106230?hl=en

بررسی وب سایت و دست بردن به برنامه نویسی جوملا برای بهینه سازی سئو
خیلی ها در موقع نصب جوملا و طراحی وب سایت به هیچ عنوان به موضوعات و پیشفرض های جوملا دست نمی برند که این کار در بعضی از موارد بسیار ضرر زیان برای وب سایت دارد از جمله فایل robot.txt که این فایل در جوملا به صورت پیشفرض پوشه imags رو از دسترسی روبات ها محدود کرده پس با این موضوع دیگر تصاویری که از مدیریت رسانه ها در این پوشه قرار می دهید در گوگل ثبت نمی شود پس جستجو تصاویر در وب سایت را از دست دادید به همین سادگی پس قبل از فعالیت به این فایل ها یک نگاهی بیندازید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد