آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت
آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت

سرویس AdWords گوگل پذیرای زبان فارسی شد

گوگل از اضافه شدن زبان پارسی به سرویس تبلیغات متنی اینترنتی خود Google AdWords خبر داده است. وبلاگ رسمی گوگل این خبر را تنها یک هفته پس از خبر ارائه برنامه های آندروید در Google Play برای کاربران ایرانی منتشر کرده است.

در پی اجرای قانون لغو بخشی از تحریم های صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) توسط دولت آمریکا، شرکت های مطرح صنعت آی تی امریکا از جمله اپل و گوگل در حال لغو تدریجی تحریم های اعمال شده برای کاربران ایرانی هستند. چندی پیش و پس از لغو تحریم ها شرکت اپل، ایران را از لیست کشورهای مشمول تحریم ارائه کالا و خدمات خود حذف نمود و در پی آن نیز گوگل امکان دسترسی کاربران ایرانی به نرم افزارهای رایگان عرضه شده در Google Play را فراهم کرد.
  
در همین راستا وبلاگ گوگل خبر از اضافه شدن زبان پارسی به سرویس تبلیغات متنی اینترنتی گوگل (Google AdWords) داده است. بدین ترتیب تبلیغ دهندگان اینترنتی که پیش از این امکان نمایش تبلیغات متنی خود را برای ایرانی ها نداشتند از این پس می توانند تبلیغات خود را برای کاربران ایرانی به نمایش بگذارند.

Google AdWords سرویس نمایش تبلیغات متنی گوگل است که با توجه به موارد جستجو در موتور جستجوی گوگل، زبان و سلیقه پیشین کاربران تبلیغات متنی را برای آن ها نمایش می دهد. این تبلیغات در سرویس های مختلف گوگل از جمله Gmail و Google Search نشان داده می شوند. در تنظیمات این سرویس تبلیغ دهندگان می توانند زبان و منطقه مورد نظر برای نمایش تبلیغات را مشخص نمایند.

پیش از لغو تحریم ها نمایش تبلیغات به زبان پارسی با استفاده از Google Display Network امکانپذیر نبود و صاحبان آگهی امکان نمایش تبلیغات برای کاربران پارسی زبان و در وب سایت هایی که به زبان پارسی نگارش می شوند را در اختیار نداشتند.

با استفاده از امکانات سرویس تبلیغات متنی گوگل از این پس تبلیغ دهندگان ایرانی و غیر ایرانی برای تبلیغات اینترنتی خود می توانند آگهی خود را برای کاربران پارسی زبان و سراسر جهان و حتی تنها برای برای پارسی زبانان و وب سایت های پارسی نمایش دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد