آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت
آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت

بازاریابی وبلاگ به وسیله 4 روش ایده آل گوگل

بلاگینگ مهمان: رنکینگ یا رنک گوگل توسط لینک هایی که به سایت شما داده می شود بهبود می یابد. برای این منظور می توانید در رسانه های دیجیتال و بلاگ های دیگر پست مهمان بنویسید.

در رابطه با خدمات و محصولاتی که شرکت شما ارائه می دهد بحث و گفتگو کنید و از خوانندگان دعوت کنید تا از وب سایت شما برای دریافت اطلاعات بیشتر بازدید کنند. همچنین می توانید از کارشناسان دیگر دعوت کنید تا در رابطه با کسب و کار شما مطلب بنویسند. بلاگر های سرشناس معمولا به دنبال مطالب و موضوعات جالب و جدید هستند که در نتیجه باعث افزایش رنکینگ می شود.
  
محتوای معتبر: یک بلاگ باید تازه و جذاب و منحصر بفرد باشد. به نظر شما چه چیزی باعث متمایز نمودن شما از دیگران می شود؟

استفاده از کلمات کلیدی مرتبط: بسیاری از بلاگرها به امید افزایش بازدید از کلمات کلیدی نامربوط بسیاری استفاده می کنند که به ضررشان خواهد بود. کلمات کلیدی محتوا باید مختصر باشد و تصویری از محتوای مطلب شما را برای مخاطب در هنگام پیدا کردن وب سایت شما ایجاد کند.

ترکیب رسانه های اجتماعی: یکی دیگر از راه های بسیار مناسب برای افزایش ترافیک استفاده از رسانه های اجتماعی می باشد. برای موفقیت در این زمینه باید مدیریت صفحات را یاد بگیرید و بتوانید از طریق صفحات خود به موفقیت در کسب و کار دست پیدا کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد