آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت
آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت

تعداد مجاز کاراکترهای تایتل، متادیسکریپشن و متاکیوورد

قسمت های مهم یک صفحه وب یا مطلب در سایت و یا یک وبلاگ، که قابل توجه موتورهای جستجو هم هستند تایتل صفحات، متادیسکریپشن مرتبط و متاکیوورد آنهاست. حال بحث این است که حالت ایده آل قرارگیری این موارد و تعداد کاراکترهای لازم  چندتاست؟
  
تعداد کاراکترهای مجاز در تایتل صفحه
تایتل باید 67 کاراکتر باشد و هر چه کمتر باشد سئوی مطلب پائین تر می آید. عددی مابین 60 تا 70 کاراکتر بهترین حالت خواهد بود. در نتایج جستجوی گوگل کلمات تایتل تا 67 کاراکتر نشان داده می شوند و بعد از این 67 کاراکتر با ... نشون داده خواهد شد و کلمات بعدی دیگر ایندکس نمی شوند.

کلمات کلیدی را نباید در تایتل قرار داد، در این قسمت باید عنوان پست قرار بگیرد و اگر هم یک سایت فروشگاهی معروف باشد، اگر عنوان برند آن هم در تایتل صفحات قرار بگیرد عالی است! نکته قابل توجه اینکه: گوگل زیاده روی در استفاده از کلمات کلیدی را هم جریمه می کند.


تعداد کاراکترهای مجاز در متادیسکریپشن

قرار دادن کلمات کلیدی بصورت فله ای در تگ متادیسکریپشن کار جالبی نیست، این تگ مخصوص توضیحات مربوط به صفحه مربوطه می باشد. یکی از موارد سئو اینست که با زیرکی کلمات کلیدی را در این دوتا تگ قرار داد ولی نه بصورتی که کاربران خسته بشوند. تگ دیسکرپشن یا توضیحات باید بین 131 کاراکتر تا 185 کاراکتر باشد. بهترین حالت 160 کاراکتر می باشد.

تعداد کلمات مجاز در متاکیورد
جواب: در متاکیوردز بهتر است بیشتر به این اهمیت بدهید که مرتبط با صفحه و موضوع محتوای آن باشند که معمولا با تگها لینک می شود و بیشتر از 15 تا قرار نمی دهند.
 - آیا در بکارگیری کلمات مجاز در متاکیوردز استفاده از کلماتی که محبوبیت زیادی از نظر جستجو دارند ولی ربطی به سایت ندارند را می شود در این قسمت قرار داد؟
جواب: زیاد اهمیتی ندارد و کلا برای رنکینگ توی موتورهای جستجو (مخصوصا رنک گوگل) که اصلا کاربرد ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد