آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت
آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت

چرا فوتر وبلاگ حائز اهمیت است؟

خیلی از وبلاگ نویسان از اهمیت فوتر در وبلاگ خود مطلع نیستند و تنها برای پر کردن قسمت فوتر مطالبی را در فوتر قرار می دهند. فوتر یکی از بخش‌های کلیدی وبلاگ شما محسوب می شود. یک فوتر استاندارد از 2 قسمت تشکیل می شود. قسمت بالایی خود نیز به 3 بخش مختلف تقسیم می شود و بخش پایینی هم از 2 بخش متفاوت دیگر تشکیل شده است. پس یک فوتر استاندارد باید شامل 5 تا 8 بخش مختلف باشد.
 

 
بخش پایینی فوتر باید شامل لینک‌های اصلی وبلاگ و متن کپی رایت باشد. بخش فوتر بالایی مهم ترین قسمت فوتر است. این قسمت باید به 3 تا 6 بخش تقسیم شود که 3 قسمت برای ما کافی است زیرا 6 بخش بیشتر مورد استفاده سایت‌های وب 2 است.
فوتر در صفحه اصلی نقش مهمی ایفا نمی کند ولی در صفحه مطالب فوتر نقش کلیدی دارد. وقتی کاربر مطلب را خواند اسکرول را پایین میآورد تا فوتر سایت شما را ببیند و اگر چیز جالبی در فوتر پیدا نکند سایت را ترک می کند. پس باید سعی کنیم که فوتر جلب توجه کند. هیچ وقت در فوتر به سایت دیگری لینک ندهید زیرا ممکن است کاربر از سایت خارج شود. پیشنهاد من برای فوتر ابزارک‌های آخرین مطالب، آخرین دیدگاه‌ها و افتخارات سایت در یک سایت وردپرسی است.

منظور از افتخارات مناسبی است که وبلاگ شما دریافت کرده برای مثال نامزد شدن در جشنواره وب ایران. دلیل قرار دادن این بخش دادن اعتبار به وبلاگ شماست. وقتی کسی برای یک مطلب شما دیدگاه مینویسد حتما آن مطلب برایش جالب بوده و ممکن است آن مطلب دارای دیدگاه برای کاربری که فوتر را مشاهده می کند نیز جالب باشد پس با یک کار زیرکانه یعنی قرار دادن آخرین دیدگاه‌ها در فوتر می توانید بازدید کننده را در سایت نگه دارید. ابزارک آخرین مطالب نیز به صورت مستقیم آخرین مطالب سایت را به کاربر نمایش می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد