آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت
آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت

سئو چیست؟

آیا می دانید که 85 درصد مردم در هنگام جستجو فقط به 10 نتیجه اول رجوع می کنند در واقع 85 درصد بازدیدگنندگان واقعی یک وبسایت را موتورهای جستجو باعث می شوند؟ و اگر وب شما بهینه سازی نشود این تعداد را از دست میدهید؟

 

 

سئو چیست؟
بهینه‌سازی موتور جستجو به اختصار SEO‎ که در فارسی به آن سئو گفته می‌شود عملیاتی است که برای بهبود دید یک وب‌گاه یا یک صفحه وب در صفحه نتایج موتورهای جستجو که می‌تواند طبیعی و یا الگوریتمی باشد، می‌گویند. این یکی از روش‌های بازاریابی موتور جستجو است. به صورت کلی وب‌گاه‌هایی که دارای بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه نتایج موتورهای جستجو باشند، بازدید کننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست می‌آورند.


تاریخچه سئو

علم سئو در اواسط دهه 1990 توسط وب مسترها و مدیران سایت های بزرگ شروع شد. در ابتدا همه وب مسترها می بایست تمام صفحات خود را برای آمدن خزنده ها به سایت آنها ثبت می کردند تا در نهایت صفحات آنها در نتایج جستجو به نمایش گذاشته می شد. امروزه با رشد اینترنت فروش خدمات اینترنتی هم افزایش یافته است.


چرا باید سایت بهینه و سئوسازی شود؟
طراحی سایت تضمینی برای آمدن بیننده به آن نیست بلکه باید بینندگان را به طریقی به سایت جذب کرد. بینندگان وظیفه ندارند به هر قیمتی که شده سایت شما را بیابند. برای کشاندن بینندگان به وب سایت‏ تان چه تدابیری اندیشیده‌اید؟ چگونه دیگران بدانند که شما سایت پرمحتوا و جذابی دارید؟ خود شما چگونه سایت‏ های دیگر را می‏ یابید؟ بدون هیچ‏گونه تردیدی باید گفت که ما در اغلب موارد به کمک موتورهای جست‌وجوگر به آنچه که می‏ خواهیم، دست می‏ یابیم.

فرقی نمی‌کند که سایت شما چه موضوعی دارد و در چه زمینه‏ ای فعالیت می‏ کنید، برای کسب درآمد و محبوبیت باید سایت‏ تان بیننده داشته باشد. تعداد بینندگان یک سایت، برگ برنده آن برای کسب موفقیت در دنیای وب است. سایتی که بیننده ندارد، مرگی آنلاین را تجربه می‌کند و چه بسیارند سایت‌هایی که هر روزه از چرخه زندگی در وب خارج می‌شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد