آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت
آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت

تولبارهای برتر کدام ها هستند؟

سایت سی نت به ارزیابی 7 تولبار موتورهای جستجوگر مهم پرداخته و در نهایت بهترین را برگزیده است.

http://reviews.cnet.com/4520-3514_7-5577625-1.html?tag=cnetfd.ld?sel

اگه حوصله خوندن این صفحه را ندارید باید بگم که تولبار یاهو برنده شده است!
  
آیا تجربه خوبی با FireFox داشتید؟
این روزها در مورد فایرفاکس مقاله، خبر و ارزیابی زیادی ارایه می شود.من هم تشویق به امتحان کردن آن شدم. برای آنکه جا نزنم و کاملا آن را درک کنم اول IE را در کامپیوترم غیرفعال کردم.

سه روز کار با فایرفاکس تجربه اصلا جالبی نبود و این مرورگر مشکلاتی در نمایش صفحات دارد در حالیکه IE می توان صفحات با کدهای ناقص را هم نمایش دهد اما فایرفاکس صفحه را به هم می ریزد. مشکلات اون در کار با صفحات فارسی بیشتر است. تولبار گوگلی هم که با آن نصب می شود سیستم را خیلی کند می کند.
ولی یک چیز اون خیلی برام جالب بود. یکی از کارهای مورد علاقه من (بنا به اقتضای کاری) دیدن سورس کد صفحات است. بخشی که در فایرفاکس جایگزین نوت پد خیلی عالیه و قدرت تفکیکی خوبی در کدها نشون می ده.

خلاصه اینکه من الان با همون IE کار می کنم و خیلی هم راضی ام!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد