آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت
آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت، بالا بردن رتبه سایت در گوگل

سایت شما به بیننده بیش‏تری نیاز دارد؟
بینندگانی می‏ خواهید که اطلاعات، کالا و یا خدمات درخواست کنند؟
رتبه‏ های سایت شما در گوگل و یاهو بالا نیست؟
به رتبه‏ های بالاتری در گوگل و یاهو نیاز دارید؟

اگر پاسخ به سوالات فوق مثبت است و به این نتیجه رسیده ‏اید که رتبه‏ های سایت شما باید بین ده یا بیست رتبه اول نتایج جستجو در گوگل باشد، راه را درست آمده ‏اید.

  

تیم دولووپرشیا تاکنون بالا بردن رتبه سایت‏ های بسیاری را تجربه کرده است. اینک پرشیا تیم به عنوان پیش‏رو، معرفی‏ کننده و گسترش‏ دهنده خدمات بالا بردن رتبه سایت (SEO) در ایران، در کنار بخش فعال آموزشی خود، این خدمات را نیز ارایه کرده است. خدماتی که پرشیاتیم ارایه می‏ دهد عبارت‏اند از:


معرفی سایت به موتورهای جستجو
در این سرویس سایت شما به موتورهای جستجوی گوگل، یاهو و ... معرفی می ‏شود. بیش‏تر صفحات سایت شما به پایگاه داده موتورهای جستجو وارد خواهد شد. موتورهای جستجو در بازه ‏های زمانی کوتاه ‏تری صفحات آن را مورد بازبینی قرار خواهند داد تا این اطمینان حاصل شود که آن‏ها آخرین تغیرات محتوایی صورت گرفته در صفحات سایت شما را با خود برده‏ اند.

اصلاح کدهای سایت و بهینه‏سازی صفحات
در این سرویس کدها و محتوای صفحات مختلف سایت بر اساس کلمات کلیدی انتخاب شده، بهینه‏سازی می‏گردد. حجم صفحات کاهش داده می‏شود و ساختار لینک دهی سایت اصلاح می‏گردد. تمام این کارها برای آن انجام می‏شود که موتور جستجو به راحتی بتواند به تمام صفحات سایت مراجعه کند و محتوای مهم را از محتوای غیر‏مهم تشخیص دهد.

بالا بردن رتبه سایت در نتایج جستجو
در این سرویس رتبه‏ های سایت شما به محدوده یک تا ده در نتایج جستجو ارتقا داده می‏ شود. کسب رتبه‏ های کمتر از 10 آرزوی هر مدیر سایتی است که آگاهانه پای در وب نهاده است. در صورتی که کلمات کلیدی نیز درست انتخاب شده باشند، این رتبه ‏ها ارزش فوق ‏العاده‏ای خواهند داشت.

این سرویس تمامی پروسه‏ های انتخاب کلمات کلیدی، بهینه ‏سازی صفحات سایت، افزودن بر تعداد لینک‏ های سایت، معرفی سایت به موتورهای جستجو و کنترل رتبه‏ ها را شامل می‏ شود.

تقریبا همه از موتورهای جستجو استفاده می‏ کنند و اگر سایت شما در ده رتبه اول قرار نگیرد، بینندگان بسیار و ارزشمندی را از دست می ‏دهید. دست‏یابی به رتبه‏ های یک تا 10 برای کسب موفقیت در وب حیاتی است.

پرشیاتیم؛ تخصص، تجربه، ابزار و تکنیک ‏های لازم برای رساندن سایت شما به 10 رتبه اول را دارد.

  • دست‏یابی به یکی از 10 رتبه اول
  • حفظ رتبه‏ برای 6 ماه تا یکسال و بیشتر
  • معرفی به موتورهای جستجوی مهم
  • اعمال تغییرات در صورت لزوم
  • کنترل و مانیتورینگ رتبه‏ ها
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد