آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت
آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت

آپدیت جدید گوگل چه کاری انجام می دهد؟

این آپدیت جدید تمام اطلاعات دامنه های پارک شده روی هم را حذف می کند. به عنوان مثال اگر شما یک دامنه با پسوند ir و یک دامنه با پسوند com داشته باشید و هر دو را روی یک هاست پارک کرده باشید و گوگل تا به حال نتوانسته بود تشخیص دهد که اطلاعات هر دو دامنه کپی هستند، الگوریتم جدید با بروزرسانی که بر روی آن انجام شده تمام ایندکس های حداقل یکی از دو دامنه را حذف خواهد کرد.

در صورتی که از پروتکل https استفاده می کنید و یا این پروتکل بر روی هاست شما فعال هست ممکن است این الگوریتم آسیب جدی به سایت شما برساند زیرا گوگل تمام صفحات ایندکس شده http شما را حذف خواهد کرد. حتی اگر https سایت شما خطا بدهد و صرفا پروتکل آن بر روی سایت شما فعال باشد.

در صورتی که سایت شما هم با www و هم بدون آن لود می شود و ریدایرکت نمی شود، حتما یکی از دو حالت را انتخاب کنید زیرا گوگل این موضوع را نیز مد نظر دارد و ایندکس های اضافه را پاک می کند. بهترین روش برای ریدایرکت کردن، استفاده از کد خطای 301 است.

ایندکس شدن پوشه های مختلف سایت با پروتکل های مختلف نیز از هم جدا شده اند، یعنی اگر آدرس دهی صفحات مختلف سایت شما به صورتی است که هر بخش در یک پوشه قرار دارد مانند www.example.com/cat در این صورت گوگل برای هر پروتکل ایندکس جداگانه ای برای سایت شما در نظر خواهد گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد