آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت
آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت

پارامترهای موتور جستجوی بینگ

پارامترهای موتور جستجوی بینگ محصول شرکت مایکروسافت در مقاله ای که در سایت آی تی بازار منتشر شده است معرفی شده اند. موتور جستجوی بینگ گرچه در حال حاضر سهم زیادی از بازار موتورهای جستجو ندارد اما روند تغییرات نشان می دهد که امکان دارد در آینده بینگ سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیرد و احتمالا گوگل به زودی بازار خود را از دست خواهد داد.

دلیلش هم احتمالا این خواهد بود که تا چند سال پیش کسی فکر نمی کرد نوکیا به آخر خط برسه ... کسی فکر نمی کرد یاهومسنجر تموم بشه و جاشو اسکایپ بگیره. کسی فکر نمی کرد اوراکل صدر بازار رو از دست بده و کسی فکر نمی کرد از جاوا فقط برای اپ اندروید استفاده بشه و عمرش تموم بشه ... همین سرنوشت برای برلند و محصول دلفی افتاد. نشانه های سقوط گوگل نمایان شده ولی تلاش بیهوده است. دلیل همه اینها یک دلیل هست و آن را باید از تو کتابای اقتصادی پیدا کنید نه مهندسی.

گرچه ابن چنین استدلال ها چندان قابل قبول نیستند ولی آمارها نشان می دهد که بینگ دارد سعی می کند سهمی از بازار موتورهای جستجو را مال خودش کند و آینده به ما نشان خواهد داد که کدام موتور جستجو، موتور جستجوی محبوب خواهد بود.

منبع: آی تی بازار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد