آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت
آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت

آیا در سایت خود از Meta Keywords استفاده کنیم؟

Meta Keywords که اول بوجود آمد، کار را برای موتورهای جستجو راحت کرد و مورد استقبال بسیاری از وبمسترها قرار گرفت، اما پس از چندی اوضاع به این صورت پیش نرفت و عده ای با گذاشتن کیورد‌های نامربوط و زیاد توانستند تا بازدید زیادی از سوی موتورهای جستجو دریافت کنند. این وضع تا سال 2009 جریان داشت تا اینکه موتورهای جستجو مثل گوگل تغییراتی در سیستم خود جهت افزایش کیفیت جستجو به وجود آوردند. گوگل به صورت علنی در وبلاگ خود اعلام داشت که برای رتبه بندی از Meta Keywords استفاده نخواهد کرد.

 

 

چرا گوگل از Meta Keywords در رتبه بندی سایت‌ها استفاده نمیکند؟

چون برخی از وبمستران با وارد کردن متا کیورد‌های نامربوط و انبوه باعث آزار و اذیت جستجو کننده‌ها شدند، گوگل به این فکر افتاد که دیگر از متا کیورد در رتبه بندی سایت‌های استفاده نکند.

آیا گوگل تمامی‌ متا تگ‌ها را مسدود کرده یا تا تنها متا کیورد را؟
گوگل تنها Meta Keywords را مسدود کرده و باقی متاتگ‌ها در گوگل مانند Meta Description هنوز قابل اجراست.

آیا گوگل برای همیشه Meta Keywords را مسدود خواهد کرد؟
گوگل سعی دارد رضایت کاربران را جلب کند و تا زمانی که این مشکل وجود داشته باشد گوگل از متا کیورد در رتبه بندی خود استفاده نمی کند.

آیا تنها گوگل از Meta Keywords استفاده نمیکند؟
در موتورهای جستجوی گوگل و بینگ از متا کیورد در رتبه بندی استفاده نمیشود، ولی در موتور‌های جستجوی یاهو و Ask استفاده می شود.

2 موتور جستجو از Meta Keywords در رتبه بندی خود استفاده میکنند و دو موتور دیگر استفاده نمی کنند! حال در سایت خود از Meta Keywords استفاده کنیم یا نه؟
آن دو موتور جستجو که از متا کیورد در رتبه بندی استفاده نمی کنند از مهم ترین موتورجستجو‌ها هستتند که می توانند به شما بازدید زیادی بفرستند ولی Yahoo و Ask هم زیاد مهم نبوده و از طرف دیگر بازدید زیادی به سایت شما (حداقل سایتهای فارسی) نمیفرستد. در صورت استفاده بیش از حد و غیر طبیعی باعث ناراحتی آن دو موتور جستجو اول می شوید و در حدود 90 درصد بازدید سایت خود را از موتور جستجو از دست می دهید.

در صورتی که باز هم راضی نیستید با Meta Keywords خداحافظی کنید و دوست ندارید بازدید‌های ارجاع شده محدود سایت خود را از موتورهای جستجوی Yahoo و Ask از دست بدهید، حداقل از متا کیورد‌ها در صفحات وب خود کم استفاده کنید! و حداکثر استفاده متا کیورد را در سایت خود 5 مورد قرار دهید. تا از طرفی باعث ناراحتی گوگل و بینگ نشوید و از طرفی، yahoo و ask را از دست ندهید.

به صورت کلی اگر خودتان به سایت های بزرگ جهانی، وبلاگ های سئوکاران بزرگ و .. نگاهی بیاندازید خبری از متا کیورد نیست. می توانید خودتان دست به کار شوید و این تجربه را انجام دهید! سایتی را باز کنید که از متا کیورد استفاده کرده باشد، متا کیوردی را که وارد کرده است در گوگل جستجو کنید، آیا سایتش را مشاهده می کنید؟

به احتمال 97 درصد پاسخ خیر است و آن 3 درصد باقی مانده احتمال دارد که سایت بخاطر anchor text در جستجو دیده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد